-El treball conjunt i complementari entre el tutor i el professional especialista que és del tot imprescindible per el desenvolupament de l' alumnat amb discapacitat visual.
És molt important la intervenció educativa realitzada per el professional especialista i per els professionals que intervenen per el desenvolupament dels alumnes amb discapacitat visual com D.C. És important la complementarietat i coordinació del treball d' ambdós, no té sentit l' un sense l' altre.
Els alumnes amb discapacitat visual presenten unes necessitats educatives específiques que inclouen diferents àmbits i que cal tenir en comtpe dins la USEE.
-Optimització del funcionament visual.
-Optimització dels altres sentits.
-Orientació i movilitat.
-Habilitats de la vida diària.
-Noves Tecnologies.
Hores:6 hores 3 d' assessorament amb la Once i 3 amb la meva tutora de pràctiques.
Objectius:
Objectius:
-Cercar informació per tal de completar els següents punts:Optimització del funcionament visual,optimització dels altres sentits,orientació i movilitat,habilitats de la vida diària i les noves tecnologies.
Activitats i continguts:
Diferenciem les activitats propies de D.C de la resta dels alumnes de la USEE.
Diferenciem les activitats propies de D.C de la resta dels alumnes de la USEE.
Instruments i/o tècniques:
-Reconèixer les necessitats de D.C, alumne amb discapacitat visual dins la USEE.
-Recerca d’ activitats per tal de fomentar la bona convivència en el centre.
-Explicar aspectes no escrits que poden entorpir el bon funcionament de treball a l' USEE.
-Explicar aspectes no escrits que poden entorpir el bon funcionament de treball a l' USEE.
Indicadors d’ avaluació:
Tasca de la professional de la Once: Portar a terme tasques d' assessorament per assolir els objectius.
La pròpia tasca: Buscar bilbilografia complementària per tal de trobar informació per completar aquests punts.
Margarita,A;Romero,L(2010);Alumnado con discapacidad visual.Barcelona.Graó.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada