Porto a terme una Nova integració a l'aula de música amb l' assessorament de la psicopedagoga de la USEE i les pautes del professor especialista de música i tenint en compte els suports i ajuts que se li han de donar a D.C per tal de desenvolupar l' activitat.
Hores: 3 (2 h. preparació i 1h.integració).
OBJECTIU:
-Assolir un entorn de convivència i de respecte.
-Potenciar l' equitat educativa en el treball en petit grup tot millorant les habilitats socials.
ACTIVITATS:
Aquesta sessió ha estat prèviament treballada amb l' especialista de música per tal de conèixer l' objectiu de la sessió i aquesta ha consistit en treballar en petit grup i portar a terme la recerca de quins tipus d' art existeixen i posar exemples i el discutir si la música és un art.Amb la tutora de la USEE hem cercat material perquè D.C de manera auditiva pogués cercar els diferents tipus d' art i els diferenciés i hem escrit en Braille un llistat dels diferents tipus d' art que existeixen i exemples.
INSTRUMENTS:
-Escrit en Braille a on s' explica els diferents tipus d' art
- Màquina Perkins; per tal que D.C anoti els acords que es prenen en petit grup amb l' ajuda d' algun company de grup.
-Material auditiu a on s' expliquen els diferents tipus d' art.
INDICADORS D' AVALUACIÓ:
-Observació directa de la participació de D.C en el treball en petit grup.
-Anotacions de D.C dels acords que es prenen en petit grup.
La pròpia tasca assessorada per la psicopedagoga de la Usee: Participar en la confecció de material i intervenir en el treball en petit grup per tal de potenciar l' entorn de convivència i de respecte.
Professor especialista de música: Impartir la classe amb la distribució dels petits grups tot explicant-los l' objectiu de l' activitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada