Els primers dies de D.C a la USEE, van ser una mica complicats en el sentit d' adaptar-se al nou entorn i adaptar-se als companys del nou centre. D.C. mostra manca d' habilitats socials, aspecte que s' haurà d' anar treballant els propers mesos.
-OBJECTIUS:
-Realitzar activitats destinades a interioritzar el que suposa pels companys l' arribada d' una companya invident al centre.
-ACTIVITATS:
-Elaboració de la normativa de l' aula-U.S.E.E. entre tots els companys.
D.C elabora la normativa amb ajuda de la màquina Perkins que permet l' escriptura en Braille amb ajuda de l' educadora de la U.S.E.E i la meva col.laboració en la correcció; ja que estem a l' inici del curs i tots els professionals i persones com jo, que participem a l' aula ens hem d' anar familiaritzant en el llenguatge Braille.
- L' Acció tutorial a l' institut O.G. de Figueres està seqüenciada de la següent manera:
1 ESO "UNA NOVA ETAPA"
2ESO "CONVIVIM AL CENTRE".
3ESO"ENS FEM GRANS"
4ESO"QUÈ FEM DESPRÉS DE L' ESO".
Amb D.C es treballarà la implicació a la vida del centre, la organització i planificació de l' estudi, el treball cooperatiu, la memòria i l' autoestima.
El meu treball per tant, ha d´anar adreçat a buscar estratègies per tal d' organitzar i planificar l' estudi i sobretot l' autoestima de D.C.
-INSTRUMENTS:
-Màquina Perkins:Permet l' escriptura en Braille.
-Llistat de la normativa conscensuada per l' alumnat de la U.S.E.E.
-Informació de la documentació en referència a l' acció tutorial a l' institut.
-INDICADORS D' AVALUACIÓ:
-Observació de manera individual a l' alumna invident de l' acceptació de la normativa.
-Acció per desenvolupar la construcció sobre aprendre a pensar, raonar i prendre decisions.
Aquestes sessions les va portar a terme la psicopedagoga de la U.S.E .E juntament amb l' educadora i van comptar amb la meva col.laboració.
Les hores que vam invertir són dues de sessions de teoria més una al preparar la possible normativa a tenir en compte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada