Hores: 3 (2 h. preparació i 1h.integració).
OBJECTIU:
-Avançar en la pràctica de la inclusió com un conjunt d' accions a l' aula ordinària, dirigides a combatre les desigualtats i afavorir l' èxit educatiu de tot l' alumnat en especial alumnat amb discapacitat visual com presenta D.C.
ACTIVITATS:
Per aquesta sessió he hagut de tenir un coneixement de la programació de l' àrea, la metodologia prevista i el professor o professora que la porta a terme amb ajuda de la meva tutora de pràctiques que és la psicopedagoga de la U.S.E.E; el dia abans vaig negociar el tipus d' intervenció del professorat d' USEE(en aquest cas era jo) amb el professor de l' àrea de música.
La veritat és que m´he sentit molt segura, després de les jornades de sensibilització els alumnes acullen D.C amb tota naturalitat i he sabut en tot moment portar a terme aquesta integració; la psicopedagoga m´ha recolzat la feina portada a terme i ara he de preparar per els propers dies les properes sessions d' integració.
Cal que analitzi per una propera vegada els recursos personals.
INSTRUMENTS:
-Llibre en braille adaptat per la professional de la Once amb la meva col.laboració.
- Màquina Perkins:Màquina per a l'escriptura en sistema braille que permet escriure un màxim de 31 línies de 42 caràcters. El cap productor de relleu és el que es trasllada, causa per la qual el carro no es desplaça i la seva utilització requereix menys espai.
Edat d’utilització: És un aparell que serveix per a aprendre el braille. En el cicle Infantil es comença a introduir, es consolida l’ús a partir de Educació Primària quan es té un to muscular i una coordinació suficient per a poder manipular-la. D.C per això no la va començar a utilitzar fins que va arribar al nostre país, el curs 2.010-2.011.
INDICADORS D' AVALUACIÓ:-El desenvolupament , l' autonomia i la seguretat emocional de D.C.
-Observació de la sessió per veure l' assoliment dels continguts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada